Jeśli starasz się szybko schudnąć, łatwo możesz złapać się na fad diecie lub innych „szybkich naprawach”, które obiecują płaski żołądek w dni. Dotyczy to zwłaszcza osób, które utknęły w domu i marzą o letnich wakacjach na plaży… choć w tej chwili mogą nie być pewne, które lato. Nie martw się, są sposoby na schudnięcie – i utratę tłuszczu w brzuchu – które są wypróbowane i godne zaufania. Być może nie jest to łatwa i szybka utrata wagi Twoich marzeń, ale jest to bardzo wykonalne. Nie mamy nic przeciwko, na przykład, diecie keto, ale wielu ludziom trudno będzie dopasować się do ich stylu życia. Staraliśmy się utrzymać tę dietę, treningi i porady dotyczące odchudzania tak proste, jak to tylko możliwe, abyś mógł się dopasować i utrzymać formę w 2020 roku.

Dlaczego wciąż nie możesz schudnąć? Czas na zmiany

Tak więc, jeśli poważnie myślisz o odchudzaniu, trafiłeś we właściwe miejsce. Nie obiecujemy, że dostaniesz sześciopak w ciągu tylu godzin, ale możemy zagwarantować porady ekspertów i kluczowe wskazówki dotyczące szybkiej utraty wagi, ale w zdrowy i zrównoważony sposób. Mamy również najlepsze ćwiczenia do szybkiego schudnięcia i cały sprzęt, którego będziesz potrzebował, aby zacząć.

CZY ISTNIEJE „NAJLEPSZY” SPOSÓB NA SZYBKIE SCHUDNIĘCIE?

Najlepszy sposób na szybką utratę wagi zależy od punktu wyjścia, celu końcowego i stylu życia. W tym artykule przedstawiamy dziesięć strategii, które mają zastosowanie do każdego, niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem fitness, który chce zrzucić kilka kamieni, czy po prostu potrzebujesz motywacji, aby kontynuować.

Ogólnie rzecz biorąc, najlepszym sposobem na szybkie schudnięcie i utrzymanie tej utraty wagi, jest przestrzeganie stałego, łatwego do opanowania planu. Nie próbuj brać na siebie więcej, niż jesteś w stanie zmieścić się w jeden dzień, chyba że jesteś gotowy do poświęcenia się. Najprawdopodobniej będziesz spać lub prowadzić życie towarzyskie.

WHO zaleca, aby dążyć do utraty nie więcej niż 1 kilogram na tydzień; więcej niż to i ryzykować wypalenie i poddanie się. Mając to na uwadze, oto dziesięć strategii mających na celu szybką utratę wagi.

DEFICYT KALORYCZNY

Jak już wspomnieliśmy powyżej, powszechną pułapką, której wiele osób doświadcza próbując schudnąć jest to, że gdy zaczynają więcej ćwiczyć, czują, że muszą jeść więcej, aby utrzymać swój poziom energii w górę i w konsekwencji nie widzą rezultatów. Zamiast tego zalecamy dostosowanie diety, aby jak najlepiej wykorzystać kalorie.

Najnowsze badania pokazują, że deficyt kaloryczny można uzyskać też stosując odpowiednie suplementy. Ich działanie z reguły polega na tym, aby nastawić organizm na czerpanie energii z tłuszczów w pierwszej kolejności, a dopiero potem glukozy. Okazuje się, że stosując Sliminator jesteśmy w stanie schudnąć 3 kilogramy tygodniowo lub nawet więcej.

Wszystkie pokarmy mają różną gęstość energetyczną. Pokarmy takie jak owoce, warzywa i całe ziarna mają niską gęstość energetyczną, co oznacza, że podczas ich spożywania będziesz pełniejszy szybciej niż w przypadku pokarmów o wysokiej gęstości energetycznej.

Dietetyczka Jenna Hope wyjaśnia: „Białka i zdrowe tłuszcze promują bardziej stabilny poziom glukozy we krwi, dzięki czemu przez pewien czas będziesz pełniejsza i mniej skłonna do łaknienia cukru lub nadmiernego spożycia.

Spożywanie tej samej ilości kalorii, jak jesteś teraz (lub mniej, jeśli to możliwe), ale uzyskanie większej wartości odżywczej z nich pomoże Ci czuć się pełniejszy na dłużej i schudnąć szybciej w wyniku.

SPRÓBUJ POSTU PRZERYWANEGO

Niektóre osoby dobrze prosperują na postach przerywanych, czyli znacznie obniżających kalorie – albo całkowicie poszczących – przez część dnia lub tygodnia, a następnie jedzących normalnie przez resztę.

Najpopularniejszą formą postu przerywanego jest dieta 5:2, na której jesz normalnie przez pięć dni w tygodniu, a potem jesz nie więcej niż 600 kalorii dwa dni w tygodniu.

Jest też dieta 16:8, która jest nieco inna. Z tą dietą możesz jeść wszystko przez 8 godzin dziennie, ale możesz pić wodę tylko podczas 16 godzinnego postu. Zalecany czas jedzenia wynosi od 10:00 do 18:00, choć może być elastyczny w zależności od tego, o której godzinie wolisz zacząć lub zakończyć jedzenie (o ile zostaniesz w 8-godzinnym oknie).

Korzyści płynące z postu przerywanego są takie, że w czasie postu w organizmie zabraknie węglowodanów, a więc zaczniesz pobierać energię z zapasów tłuszczu w organizmie i zaczniesz spalać ten tłuszcz w brzuchu raz na zawsze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *